HTML

Rose and Lily

Létezik abszolút igazság, az Igaz Szeretet. Az Úton megélni és megtalálni Őt önmagunkban és egymásban. Alkotásra lelni, társ-teremtővé válni. Eggyé válni.

Friss topikok

Linkblog

A nap, amikor elvesztettelek

2010.07.31. 00:04 Rose and Lily

eljött a nap, amikor elvesztettelek
becsuktad az ajtót
és én meghaltam veled
az űrben
amit a közhelyek uralnak

közröhejes magányban
zsúfolt világban
ami megmaradt az ki tudja mit ér

egyszer hittem azt, ez minden
és teérted él
ma már nem számít egykor mi az miatt ért

már nem érted a sorokat és a dalokat
már nem tudod merre járok amikor ölellek
mást jelent a telihold
mást, mint a legelső jelentett

az emlék is elhalványul veled
de nem tudom
továbblépni miért nem lehet

egy másik nap
egy másik híd
egy másik arculat
mégis valami ugyanaz marad

átlagos, tudom, mégis ez van
csak fázok, meztelen nélküled
és nem tudom, merre menjek
és mit tegyek

ami van hiábavaló
csak nézd a lépted
figyeld merre visz
a víztükör árnyában
ott leszek én
ott vagyok
ahogy voltam
egyszer rég


 

Szólj hozzá!

Címkék: vers szerelem űr magány ajtó

A bejegyzés trackback címe:

https://roseandlily.blog.hu/api/trackback/id/tr872188330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása