HTML

Rose and Lily

Létezik abszolút igazság, az Igaz Szeretet. Az Úton megélni és megtalálni Őt önmagunkban és egymásban. Alkotásra lelni, társ-teremtővé válni. Eggyé válni.

Friss topikok

Linkblog

elfáradtam

2010.08.13. 21:49 Rose and Lily

nagyon fáradt vagyok
és te nem vagy itt

tudom, hogy itt vagy
mert bennem élsz

mégis, most Istenhez
fordulok, hogy megosszam kínjaim

úgy várom, hogy megjöjj
elfáradtam

nem adom fel
még nincs itt az időm

de alkonyi szél fúj az ablak előtt

várom, hogy megjöjj

még nem adom fel
itt leszek

csak nagyon fáradt vagyok
és nélküled öreg

ha most abbahagyom
semmivé lesz minden

amiben hittem
te, én és a gyerekek

és világ, hogy jobb lehet
még nem adom fel, még nem lehet

fáradt vagyok
várlak még

 

Szólj hozzá!

Címkék: vers isten fáradtság szerelem magány egyedüllét

A bejegyzés trackback címe:

https://roseandlily.blog.hu/api/trackback/id/tr982220299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása