HTML

Rose and Lily

Létezik abszolút igazság, az Igaz Szeretet. Az Úton megélni és megtalálni Őt önmagunkban és egymásban. Alkotásra lelni, társ-teremtővé válni. Eggyé válni.

Friss topikok

Linkblog

első levél

2010.08.09. 23:10 Rose and Lily

ez a dal is addig tart ma
amíg a gondolat tegnapja
zenekar is lett volna
hitük míg a pénzem tartja

jó, jó, jó így egyedül
frontvonalon állva
vállamnál a szél fütyül
tömött sorokban

menekül
kinek érdeke tartja
egyedül
hagyja míg a másik marja

a szabadságot
mi nem jelent már sokat
a szabadságot
mi nem jelent már sokat

önkéntes rabok és szolgák
közhelyemberek
minden amire vágytál
már tönkrement

én is vártam rád
azt hittem eleget
melletted állva
felejtem amit lehet

jó, jó, jó így egyedül
frontvonalon állva
vállamnál a szél fütyül
tömött sorokban

menekül
kinek érdeke tartja
egyedül
hagyja míg a másik marja

a szabadságot
mi nem jelent már sokat
a szabadságot
mi nem jelent már sokat

önkéntes rabok és szolgák
közhelyemberek
mindenki akire vártál
már tönkrement

én is vártam rád
azt hittem eleget
melletted állva
felejtek amíg csak lehet

ez a dal is addig tart ma
amíg a gondolat holnapja


Szólj hozzá!

Címkék: vers dal első közhely hit várakozás levél közhelyember

A bejegyzés trackback címe:

https://roseandlily.blog.hu/api/trackback/id/tr222210649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása