HTML

Rose and Lily

Létezik abszolút igazság, az Igaz Szeretet. Az Úton megélni és megtalálni Őt önmagunkban és egymásban. Alkotásra lelni, társ-teremtővé válni. Eggyé válni.

Friss topikok

Linkblog

ma (kihűlt a ma)

2010.08.03. 22:59 Rose and Lily

nem fájt
mert
nem fájhatott
nekem csak jó
jó juthatott
ki tudja miért
nem
panaszkodok
nekem csak jó
jó juthatott

jó volt az is
ahogy már nem lehet
elszállt a láng is
nincs(en) már veled
jó volt az is
ahogy már nem lehet

jó volt az is
ahogy szabad voltam
lánctalpas szavakkal (is)
büszke voltam
jó volt az is
ahogy szabad voltam

jó volt az is
ahogy megváltó lettem
egyszer talán jót (is)
jót is tettem
másért éltem
jó volt az is
ahogy megváltó lettem

de ki vált meg engem
szívem hitelén
adósok hada
lelkem gyötrelmén
rágódnak rajta
szívem hitelén
adósok hada
ki ölel át most
kihűlt a ma (szoba)

jó volt egykor
hogy nem féltem én
szabadon szálltam
(a) vágy tengerén
jó volt hogy egykor
szerettem én

ki vált meg engem
szívem hitelén
adósok hada
lelkem gyötrelmén
rágódnak rajta
szívem hitelén
adósok hada
ki ölel át most
kihűlt a ma (szoba)

énekem megkopott
nem is volt soha
miben hittem elmúlt
nem is volt soha
énekem megkopott
nem volt jó soha
miben is hittem
kihűlt a ma


Szólj hozzá!

Címkék: vers dal szerelem közhely űr magány

A bejegyzés trackback címe:

https://roseandlily.blog.hu/api/trackback/id/tr992197181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása