HTML

Rose and Lily

Létezik abszolút igazság, az Igaz Szeretet. Az Úton megélni és megtalálni Őt önmagunkban és egymásban. Alkotásra lelni, társ-teremtővé válni. Eggyé válni.

Friss topikok

Linkblog

mi tart még egybe

2010.08.04. 23:43 Rose and Lily

mégis minden elromlott
nézd az óra a falon
minden mi volt elmúlt
közhelyesen mosolygunk
még egymásra
mikor olyan napon hazudunk
mint a mai
és nem mossa el a tengerár

még emlékszem amikor határtalanok voltunk
amikor voltak szavak
és hitek egymásban és egymásért
banálisan mégis őszintén

ez van
kit érdekel
én maradok
te meg bemész
egy másik szobába
és én még várom
hátha visszajössz
de mégsem

ha jönnél is
fáradt szeretkezés
az mi maradna
roncsolva mindazt
mitől már csak menekülünk
megadott állapotban
egyhelyben sodródva
semerre sem jutva


ez vagyok én neked
és te nekem
senki nem tudja
mi tart még egybe
régmúlt örömök
kusza reménye
igazvolt vágyak
emléke
gyermeki álmok
múló szeszélye

 

Szólj hozzá!

Címkék: vers szerelem remény vágy ébredés lezárás suttogó kiábrándultság megbántottság

A bejegyzés trackback címe:

https://roseandlily.blog.hu/api/trackback/id/tr752199685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása